- ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВНИЦТВА -

шар основи під георешітку ТТЕ без бетонування для разних типів навантаження

Газонна або паркувальна решітка ТТЕ є найміцнішою з усіх пластикових решіток. Для легкових автомобілів її спокійно можна укладати без основи зі щебеню. І, повірте, з решіткою нічого не трапиться. У той же час ми рекомендуємо дотримуватися технологій будівництва екологічних парковок в залежності від того, які експлуатаційні навантаження повинна витримувати решітка: вага автомобіля, частота використання парковки, а також в залежності від типу грунту, на який буде укладатися решітка.

При використанні будь-якої технології побудовану екопарковку за екологічними функціями можна буде порівняти з природним лугом. Зберігається структура грунту, його властивості, водний і кисневий баланс, а також залишаються живими всі мікроорганізми. Завдяки своїй унікальній системі з’єднання георешітка TTE розподіляє навантаження, що створюються автомобілями, по горизонтальній площині. Тому немає необхідності укладання величезного шару основи з щебеню, тим більше – з бетону.

ТЕХНОЛОГІЯ TTE 1. Будівництво екологічних парковок і проїздів тільки для легкових автомобілів і транспортних засобів з повною масою до 3,5 т

Приклади застосування
– парковки та стоянки для легкових автомобілів (приватні та муніципальні)
– під’їзди та проїзди до гаражів
– парковки для кемпінгів
– стоянки (парковки) для велосипедів
– велосипедні та пішохідні доріжки, тротуари
– як шар основи замість щебня («гарцовки») для доріжок, терас та тротуарів з покриттям плиткою чи бруківкою
– захист ґрунтів і ландшафту в природоохоронних зонах, заповідниках

Особливості такого покриття
– природна фільтрація та очищення стічної або дощової води
– найкращі природні умови для ґрунтових мікроорганізмів та росту рослин
– низькі витрати на додаткові матеріали та їх доставку при будівництві – гарний варіант для будівництва своїми силами
– надійне, економічне та довгострокове покриття з решіткою ТТЕ

ТЕХНОЛОГІЯ TTE 2. Створення екопарковок, проїздів та інших майданчиків із середніми навантаженнями: легкові автомобілі та нечастий проїзд транспорту комунальних служб та важкого транспорту

Приклади застосування
– громадські парковки і стоянки для легкових автомобілів (з можливістю проїзду машин комунальних служб)
– перехоплюючі парковки біля метро
– парковки біля торгівельно-розважальних центрів та бізнес-центрів
– зміцнення ґрунту на приватних дворових територіях, котеджах
– під’їзні та об’їзні шляхи для пожежних машин, з озелененням і без нього
– сільськогосподарські, прилеглі та другорядні дороги
– екологічний шар основи для доріжок з використанням бруківки або плитки

Особливості такого майданчика
– найкраще рішення для укріплення ґрунту при будівництві виробничих і допоміжних майданчиків
– для навколишнього середовища (грунту, повітря, грунтових вод) сприятливий майданчик
– природна фільтрація та очищення стічної або дощової води

ТЕХНОЛОГІЯ TTE 3. Будівництво екопарковок, стоянок і проїздів для важкого транспорту вагою до 40 т

Приклади застосування
– майданчики з великим навантаженням
– майданчики складів та під’їзні шляхи на території підприємств
– стоянки для автобусів і вантажних автомобілів
– автобусні зупинки, службові дороги
– стоянки для автомобілів МНС, пожежних служб

Особливості такого покриття
– стабільність основи при русі важкого транспорту
– екологічний стан грунту та функції майданчика зберігаються протягом довгого часу, незважаючи на великі навантаження та постійний рух важкого транспорту
– природна фільтрація та очищення дощової води

ВАРІАНТИ УКЛАДАННЯ (ПЕРЕВ'ЯЗКИ) ГАЗОННОЇ РЕШІТКИ ТТЕ

Варіант "паркет" ("ялинка")

У більшості випадків ми застосовуємо перев’язку «ялинкою». Такий тип перев’язки рівномірно розподіляє навантаження в усіх напрямках, тому особливо підходить для будівництва шляхів для руху важкої техніки, громадських парковок, заводських територій та складських майданчиків. На таких майданчиках немає потреби встановлювати  бордюрне каміння. Спеціально фіксувати потрібно тільки кутові решітки.

Варіант "ламінат"

При такому варіанті решітки зміщуються одна відносно одної на половину довжини решітки. Навантаження розподіляється переважно перпендикулярно напрямку укладання, тому такий спосіб перев’язки більше підходить для зміцнення поверхонь з одним напрямком руху – доріг, місць для паркування, вулиць. Через невисокий розподіл навантаження ми не рекомендуємо використовувати цей тип перев’язки на перехрестях, особливо без зміщення.

Варіант зі зміщенням блоків

При такій перев’язці зміщення блоків дозволяє заповнювати прогалини на краях майданчика без розрізання решітки навпіл. Крім того, це один з декоративних варіантів перев’язки. У той же час через наявність хрестоподібних стиків розподіл навантаження не найкращий, тому таку перев’язку використовують на майданчиках з невеликими ваговими навантаженнями (технологія ТТЕ при невисоких навантаженнях).

- РЕШІТКА ТТЕ ЗАМІСТЬ ОСНОВИ ЗІ ЩЕБЕНЮ ТА БЕТОНУ -

Що ми будуємо і де використовуємо решітку ТТЕ

Екопарковки та міське озеленення

– перехоплюючі парковки
– озеленення дворів
– зупинки та переходи
– велопарковки

Ландшафтний дизайн та проектування

– озеленення та благоустрій територій
– укріплення грунту та схилів
– захист лунок дерев
– ландшафтне проектування

– футбольні міні-поля зі штучним газоном
– футбольні поля з натуральним газоном
– дитячі майданчики
– спортивні майданчики та бігові доріжки

– манежі
– водилки та “діжки"
– відкриті та закриті арени
– загони та левади